»Ne gledam filmov režiserja, ki me povabi k sodelovanju. Ne preverim, koliko nagrad ima. Zanima me projekt, režiserjeva vizija.«
»To ni moje mnenje, seveda mislim, da mora nagrada iti pot dalje in motivirati občinstva, da si prizadevajo za prehajanje in odpravljanje meja.«
»Če pa snemaš digitalno in brez občutka dragocenosti filmskega traku, lahko snemaš in snemaš in nabiraš smeti.«
»Mora biti nekaj posebnega v tem, kako se loti dela, mora prinesti nekaj več v film od le reprodukcije resničnosti.«
»Zeitlingerjev način oblikovanja filmske govorice sega v same začetke medija filma, ko je bil ta še složen z ritmom sveta, nenehno razvijajoč nove pristope, kako v objektiv ujeti dogajanje.«
»Snemanje na filmski trak je zame pomenilo dragoceno izkušnjo. Današnja tehnologija omogoča snemanje brez omejitev, v takšni poplavi materiala se nato v montaži in postprodukciji iščejo biseri med smetmi.«
»Dekle iz filma Tunnelkind je bilo na svoj način moj alter ego. Tudi sam sem se kdaj tako počutil, ko sem v mladosti prečkal mejo.«
»Ne glede na to, ali se posamezniki soočajo z bolečinami lastne preteklosti, nevarnimi zvermi, nacizmom ali stanji spremenjene zavesti – njegove podobe vsakokrat odražajo vedoželjnost. In nikdar ne obsojajo. V svetu, ki jim namenja kvečjemu 'všečke', je to dobrodošel opomin, kako neomajna je lahko moč filma.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju